tytuł równoległy: Value based management for the shareholders as a strategic aim of the enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
May 17, 2021
61
89
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42358
| Edition name | Date |
|---|---|
| Jeżak J.,Wzrost wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny cel przedsiębiorstwa | Oct 27, 2025 |
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).
Hławacz-Pajdowska, Elżbieta. Mykowska, Zofia.
Zygmunt-Stelmasiak, Barbara.
Otto, Helena.
Czyżowska, Zdzisława (1924-1996).