Tytuł:
Wzrost wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny cel przedsiębiorstwa
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:
tytuł równoległy: Value based management for the shareholders as a strategic aim of the enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego