tytuł równoległy: Value based management for the shareholders as a strategic aim of the enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
17 maj 2021
31
31
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42358
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Jeżak J.,Wzrost wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny cel przedsiębiorstwa | 21 maj 2024 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor