Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020), strony 51-69 ; Tytuł równoległy: Beginnings can be difficult : developmental changes in locus of control among students in early adolescence facing the changes in education system in Poland ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020)
22 kwi 2021
10 lis 2020
102
102
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37952
Filipiak, Sara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Filipiak, Sara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Filipiak, Sara Aleksandra Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kuśpit, Małgorzata. Red.
Łubianka, Beata Mariańczyk, Katarzyna Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich