Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020), strony 252-269 ; Tytuł równoległy: Who can count on support? : dark triad and conversational indirectness as social support predictions ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34795 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020)
22 kwi 2021
10 lis 2020
89
89
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37965
Dróżdż-Chmiel Kinga Dróżdż Agata Kostrubiec, Jarosław. Redaktor Wydział Prawa i Administracji UMCS
Gierek, Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Banakiewicz, Beata. Bednarczyk, Anna. Kulkik, Agnieszka. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gebel, Tomasz Świdzińska, Agata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Gagat-Matuła, Anna. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Szabała, Beata. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Ryszawy, Sylwia. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Chlebda, Wojciech (1950- ).