Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 169-176 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Antecedencje postrzeganego przez konsumenta kapitału marek własnych – model koncepcyjny
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
164
223
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31122
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Antecedents of Consumer-Based Store Brand Equity – Conceptual Model | 27 paź 2025 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Komai, Utako Łukasik, Przemysław Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)