Tyt. równol.: Measuring the store brand equity ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 81-88 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
100
101
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23750
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Pomiar kapitału marek własnych detalistów | 21 maj 2024 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)