Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 169-176 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Antecedencje postrzeganego przez konsumenta kapitału marek własnych – model koncepcyjny
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
148
150
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31122
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Antecedents of Consumer-Based Store Brand Equity – Conceptual Model | 21 maj 2024 |
Komai, Utako Łukasik, Przemysław Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny