Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000), strony 299-309 ; Tytuł równoległy: Stylistique des textes publicitaires sur l’exemple de la publicité créative ; Streszczenie w języku francuskim.
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:36051 ; 0239-426X
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
20 sty 2021
11 sty 2021
42
42
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/39303
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wojtak, M. Stylistyka tekstów reklamowych na przykładzie reklamy kreatywnej | 20 sty 2021 |
Wojtak, Maria (1952- ). Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Wojtak, Maria (1952- ). Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Wojtak, Maria (1952) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Wojtak, Maria (1952- ). Siwiec, Adam. Siwiec, Adam.
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Wysocka, Aneta Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Tymiakin, Leszek Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Domagała, Szymon Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.