Stylistyka tekstów reklamowych na przykładzie reklamy kreatywnej
Group publication title:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Different title:Stylistique des textes publicitaires sur l’exemple de la publicité créative
Previous title:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Creator: Subject:reklama ; reklama kreatywna ; teksty reklamowe ; stylistyka
Description:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000), strony 299-309 ; streszczenie w języku francuskim
Publisher: Place of publication: Contributor:Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Date: Type: Format: Identifier: Source:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language: Relation:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000)
Rights: Source of sponsorship :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego