Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994), strony 209-226 ; tyt. równoległy: Strategia kompleksowego zarządzania jakością w warunkach konkurencyjnego rynku
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
11 cze 2021
73
120
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43206
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Skrzypek, E. The strategy of complex quality management in the conditions of the competitive market | 27 paź 2025 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji