Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994), strony 53-59 ; tyt. równoległy: Orientacja marketingowa małych firm podczas transformacji polskiej gospodarki
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
11 cze 2021
43
44
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43186
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczyk, G. Marketing orientation of small firms uuring Polish economy transformation | 21 maj 2024 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).