Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 215-224 ; tyt. równoległy: Pragmatyka marketingowa polskiego małego biznesu
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
14 cze 2021
101
102
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43261
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczyk, G. Marketingpragmatik vom polnischen small business | 21 maj 2024 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).