artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 129-142 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
13 maj 2021
68
68
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42259
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Chodkowska, M., Kazanowski, Z. Znaczenie zmiany pokoleniowej dla ocen konsekwencji polskiej transformacji | 3 kwi 2024 |
Chodkowska, Maria Kazanowski, Zdzisław (1966-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kanios, Anna. Red.
Pawełek, Katarzyna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Kazanowski, Zdzisław (1966- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kazanowski, Zdzisław (1966- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Chodkowska, Maria. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Cackowski, Zdzisław (1930-2016). Red.
Chodkowska, Maria. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Cackowski, Zdzisław (1930-2016). Red.
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)