artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 67-78 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
13 maj 2021
126
129
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42253
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kowaluk-Romanek, M. Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją | 3 kwi 2024 |
Bieganowska, Anna Kowaluk-Romanek, Marzena
Wierzejska, Joanna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji