artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 67-78 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
13 maj 2021
111
112
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42253
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kowaluk-Romanek, M. Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją | 3 kwi 2024 |
Kowaluk-Romanek, Marzena. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Kowaluk-Romanek, Marzena Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Kowaluk-Romanek, Marzena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Olejnik, Urszula. Red. Łukasik, Izabella. Red. Grabowiec, Anna. Red.
Bieganowska, Anna Kowaluk-Romanek, Marzena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Bieganowska, Anna Kowaluk-Romanek, Marzena
Kwiatkowski, Łukasz (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gabryś, Agnieszka Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Łukasik, Izabella