artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212 ; tytuł równoległy: Creation of shareholders value as the strategic requirement of the competitive prevalence
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
May 19, 2021
46
46
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42528
Edition name | Date |
---|---|
Wrońska-Bukalska E., Tworzenie wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny wymóg przewagi konkurencyjnej | May 21, 2024 |
Wrońska-Bukalska, Elżbieta Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wawryszuk-Misztal, Anna Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta Wilkowska, Julia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.