artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212 ; tytuł równoległy: Creation of shareholders value as the strategic requirement of the competitive prevalence
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
19 maj 2021
101
130
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42528
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wrońska-Bukalska E., Tworzenie wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny wymóg przewagi konkurencyjnej | 27 paź 2025 |
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elżbieta Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wawryszuk-Misztal, Anna Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor