artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 189-205 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 189-205
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red. ; Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red.
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 3, 2024
Jul 17, 2020
100
100
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/36967
Edition name | Date |
---|---|
Olejnik, U. Style poczucia humoru nauczycieli według modelu Roda Martina. Badania pilotażowe | Apr 3, 2024 |
Olejnik, Urszula Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Łukasik, Izabella Maria Grabowiec, Anna Olejnik, Urszula Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Olejnik, Urszula. Red. Łukasik, Izabella. Red. Grabowiec, Anna. Red.