Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021), nr 4, s. 173-188
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021)
3 kwi 2024
24 sie 2023
42
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/50280
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Andrzejewska, J., Guz, S. Uczenie się dziecka z rówieśnikiem podczas realizacji zdań rozwojowych | 3 kwi 2024 |
Andrzejewska, Jolanta (pedagogika) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Zubrzycka-Maciąg, Teresa. Red. Barabas, Magdalena. Red. Wrótniak, Joanna. Red.
Froch, Władysław Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Nadachewicz, Katarzyna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Wosik-Kawala, Danuta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Kowalik-Olubińska, Małgorzata (1956-) Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Łukasik, Joanna M. Jagielska, Katrzyna. Mróz, Anna. Koperna, Paulina. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Samujło, Małgorzata Agnieszka Sokołowska-Dzioba, Teresa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Kosiak, Kamila Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor