Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 117-132 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
15 sty 2024
8 gru 2023
106
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51715
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Strategie komunikacyjne kandydatówz Lubelszczyzny w latach 2010–2011w świetle badań nad reklamą audiowizualną | 15 sty 2024 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Antoszek, Grzegorz Mazur, Mariusz. Red nacz.
Jawor, Grzegorz (1960-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Bieleń, Zdzisław (1936- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Krzaczek, Tadeusz Krwawicz, Tadeusz (1910-1988). Redaktor sekcji
Stanicka, Małgorzata Kałamucka, Wioletta Meksuła, Mirosław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Krzaczek, Tadeusz Krwawicz, Tadeusz (1910-1988). Redaktor sekcji
Karczmarz, Kazimierz (1933-2011) Krzaczek, Tadeusz Strawiński, Konstanty (1892-1966). Red.