Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy
15 sty 2024
28 lis 2023
52
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51483
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wprowadzenie | 15 sty 2024 |
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Łukasik-Turecka, Agnieszka Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor