Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 117-132 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
15 sty 2024
8 gru 2023
28
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51715
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategie komunikacyjne kandydatówz Lubelszczyzny w latach 2010–2011w świetle badań nad reklamą audiowizualną | 15 sty 2024 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Antoszek, Grzegorz Mazur, Mariusz. Red nacz.
Jawor, Grzegorz (1960-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Fijałkowski, Dominik (1922-2015) Wawer, Maria Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Bystrek, Jan (1934- ) Górzyńska, Katarzyna Sawa, Krystyna Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Bystrek, Jan (1934- ) Motyka-Zgłobicka, Maria Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Zwolski, Włodzimierz (1922-2011) Strawiński, Konstanty (1892-1966). Red.
Karczmarz, Kazimierz (1933-2011) Krzaczek, Tadeusz Strawiński, Konstanty (1892-1966). Red.