Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 15-42 ; Streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy
Dec 18, 2023
Nov 28, 2023
26
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51486
Edition name | Date |
---|---|
Produkt polityczny | Dec 18, 2023 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Łukasik-Turecka, Agnieszka Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Michno, Magdalena Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Seklecka, Aleksandra Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor