Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 4 (2019), strony 133-165 ; Tytuł równoległy: Teacher's commitment to their professional roles and their expectations of financial reward for their work ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
22 kwi 2021
16 paź 2020
86
86
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37730
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczak, S. Zaangażowanie nauczycieli w rolę zawodową a ich oczekiwania gratyfikacji finansowej za wykonywaną pracę | 22 kwi 2021 |
Grodecka, Aneta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Sporek, Paweł Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Osiński, Zbigniew (1960- )
Alves, Ana Paula Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Gajda, Janusz (1933- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Osiński, Zbigniew (1960- ) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Dolata, Elżbieta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Kręcisz-Plis, Elżbieta Byra Stanislaw. Redaktor naczelny sekcji