Tyt. równol.: Use of the Method RFM Segmentation of Customers for Marketing Purposes. Exploration on the Basis of Data from the Trading Company ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 2, s. 49-67 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
May 8, 2017
181
181
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/30028
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Kośmider, Tomasz (1967- )