Tyt. równol.: Self-handicapping strategy in the situation of social abilities evaluation - search for a theoretical context of future plans ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006), s. 41-49 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:24397
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Sep 19, 2016
381
381
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27282
Edition name | Date |
---|---|
Sierota, Agata - Strategia samoutrudniania w sytuacji oceny umiejętności społecznych | Apr 22, 2021 |
Sierota, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sierota, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowak, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)