artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132 ; tytuł równoległy: Price strategies as an element of marketing strategies
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
18 maj 2021
535
535
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42493
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pietras H., Strategie cen jako element strategii marketingowych | 21 maj 2024 |
Pietras, Halina. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Pietras, Halina.
Pietras, Halina.
Pietras, Halina. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Pietras, Halina. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor