Tytuł:
Strategie cen jako element strategii marketingowych
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
prasa ekonomiczna ; ekonomia ; czasopisma naukowe
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132 ; tytuł równoległy: Price strategies as an element of marketing strategies
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego