Tytuł nagłówkowy. ; Bibliografia na stronach 44-47. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 4, 4 (1991), strony 33-46 ; tytul rownolegly: Can creative abilities determine the efficiency of the process of learning?
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38553 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
6 maj 2021
28 kwi 2021
72
72
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/41988
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wiechnik R., Czy uzdolnienie twórcze może być wyznacznikiem efektywności procesu uczenia się? | 6 maj 2021 |
Wiechnik, Renata. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Konarska, Joanna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Stachyra, Józef (1939- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Bieluga, Krystyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Rzechowska, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor