Czy uzdolnienie twórcze może być wyznacznikiem efektywności procesu uczenia się?
Autor: Temat i słowa kluczowe:psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Opis:Tytuł nagłówkowy. ; Bibliografia na stronach 44-47. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 4, 4 (1991), strony 33-46 ; tytul rownolegly: Can creative abilities determine the efficiency of the process of learning?
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania: Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego