Tytuł nagłówkowy. ; Bibliografia na stronach 44-47. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 4, 4 (1991), strony 33-46 ; tytul rownolegly: Can creative abilities determine the efficiency of the process of learning?
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 6, 2021
Apr 28, 2021
30
30
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/41988
Edition name | Date |
---|---|
Wiechnik R., Czy uzdolnienie twórcze może być wyznacznikiem efektywności procesu uczenia się? | May 6, 2021 |
Wiechnik, Renata. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Węgliński, Andrzej (1955- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Łobocki, Mieczysław (1929-2012). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Wilczyńska, Jolanta T. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Hawryluk, Mariusz (19..-2016). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kielasińska, Anna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor