Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
oai:bc.umcs.pl:32203 ; 0239-426X
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
2021-01-20
2019-10-07
24
24
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35469
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Âkovleva, O. Frazeologičeskij potencial reklamnyh sloganov | 2021-01-20 |