Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Creator: Subject:Reklama -- język aspekt psychologiczny ; Slogany ; Frazeologia
Description:Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Publisher: Place of publication: Contributor:Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Date: Type: Format: Identifier: Source:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language: Relation:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Rights: