Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł poprzedni:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor: Temat i słowa kluczowe:Reklama -- język aspekt psychologiczny ; Slogany ; Frazeologia
Opis:Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Prawa:Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego