artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1, s. 87-100 ; streszcz. pol., ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kirenko, Janusz (1954-). Red. ; Parczewska, Teresa (1959-). Red. ; Chojak, Małgorzata. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
1 mar 2019
30 sie 2018
73
73
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/32349
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bednarczuk, B.Afektywne znaczenia doświadczeń szkolnych absolwentów klas Montessori. Doniesienie badawcze | 1 mar 2019 |
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Kusiak, Krystyna Sosnowska-Bielicz, Ewa Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Jakubiak, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Bolland, Arnold (1881-1940) Schmidt, Stefan (1889-1977)
Puszcz, Adam Wójcik, Adam
Bednarczuk, Beata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Bednarczuk, Beata Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii