Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 3 (2019), strony 135-149 ; Tytuł równoległy: Neoliberal threats to the teachers professional development: the perspective of education for safety ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34605 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
22 kwi 2021
19 paź 2020
127
127
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37757
Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Matyjas-Łysakowska, Paulina (1983- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Klementowski, Marian Lech
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Kabat, Małgorzata (1962- ). Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Wiśniewska, Halina (1931-)