Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 3 (2019), strony 135-149 ; Tytuł równoległy: Neoliberal threats to the teachers professional development: the perspective of education for safety ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34605 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
22 kwi 2021
19 paź 2020
142
144
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37757
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru