Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Creator
  • Subject
  • Contributor
  • Type
  • Language

Search for: [Subject = reklama współczesna] OR [Subject = marketing] OR [Title = Conceptual blending revisited\: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising] OR [Creator = Mierzwińska\-Hajnos, Agnieszka]

Number of results: 49

Items per page:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature

Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Dąbrowska, Anna. Redaktor

2023
artykuł
Lublin Studies in Modern Languages and Literature

Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna

2014
artykuł

Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena

2024
artykuł

Kozłowski, Wojciech (ekonomika rolnictwa). Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Sobotko, Ewelina.

2018
czasopismo
Folia Bibliologica

Malesa, Reneta Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna

2014
artykuł
Wschód Europy

Stolarska, Agnieszka (ekonomia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny

2019
artykuł

This page uses 'cookies'. More information