(Studia i Monografie / Społeczna Akademia Nauk ; nr 54)
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk
oai:bc.umcs.pl:27300 ; 978-83-64971-07-5
Studia i Monografie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
28 sie 2017
28 sie 2017
132
124
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/30297
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Współczesne wyzwania marketingowe : wybrane zagadnienia | 28 sie 2017 |
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.
Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena
Stolarska, Agnieszka (ekonomia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor