Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia
Wpływ mediów na zachowania wyborców
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Marczewska-Rytko, Barbara. Redaktor naczelny
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 31 (2024), 1
Mar 17, 2025
Mar 14, 2025
1
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/54466
Edition name | Date |
---|---|
Tabis, D. Media influence on voter behavior | Mar 17, 2025 |
Rudera, Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rejakowa, Bożena Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna
Ševčenko, Olena Volodimirìvna Ševčenko, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Rajczyk, Robert Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny