Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia
Wpływ mediów na zachowania wyborców
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Marczewska-Rytko, Barbara. Redaktor naczelny
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:50388
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 31 (2024), 1
17 mar 2025
14 mar 2025
1
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/54466
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tabis, D. Media influence on voter behavior | 17 mar 2025 |
Rudera, Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rejakowa, Bożena Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna