artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1, s. 27-43 ; tytuł równoległy w języku polskim: Społeczność wzajemnego uczenia się. Opinie nauczycieli na temat możliwości ich uczenia się w szkołach realizujących międzynarodowe programy kształcenia ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Redaktor
oai:bc.umcs.pl:47044 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 1
Sep 20, 2023
Sep 20, 2023
38
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/50808
Pogrebnâk, Volodimir Arkadìjovič. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Dobińska, Gabriela Miśkiewicz, Katarzyna Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Rojek, Marcin. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Froch, Władysław Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Jankowska, Dorota Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Pytka, Barbara Kelly, Terry Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Linkiewicz Patrycja Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Bartnikowska, Urszula. Ćwirynkało, Katarzyna.