artykuł w: Prima Educatione Vol. 7 (2023), s. 89-102 ; tytuł równoległy w języku polskim: Post-COVID-19 Własne pokoje: Wnioski wyciągnięte z wirtualnychprojektów rozwoju zawodowego przeznaczonych dla nauczycieli wczesnego dzieciństwa w Ontario ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Prima Educatione Vol. 7 (2023)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 8, 2024
Jan 8, 2024
57
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/52017
Sadowska, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ungeheuer-Gołąb, Alicja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Andrzejewska, Jolanta. Redaktor naukowy
Siemionow, Justyna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Urbanowicz, Piotr Radomski, Andrzej (1964- ) red.
Potorska, Alicja. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Gonet, Andrzej (1951- ) Redaktor Rado, Robert (1962- ) Redaktor Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków)
Gonet, Andrzej (1951- ) Redaktor Rado, Robert (1962- ) Redaktor Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków)