Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 7-17 ; tytuł równoległy w języku polskim: Pandemia a transformacja cyfrowa. Wyzwania dla szkolnictwa wyższego ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:45456
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1
31 sty 2023
30 sty 2023
141
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49138
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lazarenko, N., Ihnatova, O. Pandemic and digital transformation. Challenges to higher education | 31 sty 2023 |
Koval, Myroslav Lytvyn, Andrii Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Zapotoczna, Magdalena. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Hutor, Liubov Sodomora, Pavlo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Boichuk, Iurii Borysov, Volodymyr Hranovska, Tetiana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Bidyuk, Natalya Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Kulawska, Ewa. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Pawełek, Katarzyna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS