Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021), strony 183-206 ; tytuł równoległy: Pedagogical diagnosis of students abilities and talents ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:41224 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021)
Oct 14, 2021
Oct 14, 2021
146
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/44787
Edition name | Date |
---|---|
Kosiak, K., Diagnoza pedagogiczna zdolności i uzdolnień uczniów | Oct 14, 2021 |
Popławska, Agata Bocharova, Olena Melnik, Inesa Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Kędzia, Marta Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Bochniarz, Agnieszka Grabowiec, Anna Łukasik, Izabella. Red. Grabowiec, Anna. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Olejnik, Urszula. Red.
Kosiak, Kamila Magdalena Popek, Stanisław. Promotor
Klementowski, Marian Lech
Malinouskaya, Volha Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Wiśniewska, Halina (1931-)