Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021) ; tytuł równoległy: Powiązanie procesów nauczania i wspierania rozwoju z elementami terapii artystycznej w świadomości dokształcających się nauczycieli ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:41217 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021)
14 paź 2021
14 paź 2021
170
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/44780
Popławska, Agata Bocharova, Olena Melnik, Inesa Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Fiszbak, Jolanta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Komisja Zarządu Głównego Związku Polskiego Nauczycielstwa Szkół Powszechnych w Lublinie
Komisja Zarządu Głównego Związku Polskiego Nauczycielstwa Szkół Powszechnych w Lublinie