Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 1 (2020), strony 197-208 ; Tytuł równoległy: Subjectivity and identity vs sense of meaning and quality of life of young people with disabilities ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Apr 22, 2021
Nov 4, 2020
109
109
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37874
Edition name | Date |
---|---|
Barłóg, K. Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością | Apr 22, 2021 |
Barłóg, Krystyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gromadzka, Wioletta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)