artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 161-172 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 161-172
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red.
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
17 lip 2020
98
98
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/36965
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kopacz, A. Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć | 3 kwi 2024 |
Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Pufal-Struzik, Irena. Bernacka, Ryszarda Ewa.
Klementowski, Marian Lech
Matyjas-Łysakowska, Paulina (1983- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Opora, Robert Nawrocka, Katarzyna Byra Stanislaw. Redaktor naczelny sekcji
Wiśniewska, Halina (1931-)