Arrtykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37, nr 2 (2018), strony 11-19
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS ; Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37, nr 2 (2018)
3 kwi 2024
26 cze 2019
177
94
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35089
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ašitok, N. Axiological approach as a methodological basis of pedagogy and educational practice improvement | 3 kwi 2024 |
Ašitok, Nadìâ Ìvanìvna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Horoch, Emil (1941-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Chałas, Krystyna (1952- ). Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Karpenko, Oresta. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Korwin Drożeński, Władysław. Wyd.