Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 45-57 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: The Republican Tradition and Its Significance for the Contemporary Civic Education
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28677
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
13 kwi 2018
195
195
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31702
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Czerwiński, Kazimierz - Tradycja republikańska i jej znaczenie dla współczesnej edukacji obywatelskiej | 22 kwi 2021 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Czerwiński, Kazimierz (edukacja) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Zubrzycka-Maciąg, Teresa. Red. Barabas, Magdalena. Red. Wrótniak, Joanna. Red.
Alacio García, Rosa Ynés. redaktor naczelny Katarzyna Krzywicka
Pogrebnyak, Volodymyr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Marczuk, Mieczysław. Red. Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Lublinie
Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli im. Władysława Spasowskiego. Oddział Szkolenia Nauczycieli w Lublinie
Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Lublinie