Tradycja republikańska i jej znaczenie dla współczesnej edukacji obywatelskiej
Autor:Czerwiński, Kazimierz (edukacja)
Temat i słowa kluczowe:pedagogika ; obywatelskość ; społeczeństwo obywatelskie ; edukacja ; republikanizm ; demokracja
Opis:Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 45-57 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: The Republican Tradition and Its Significance for the Contemporary Civic Education
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Prawa: